Nem hogy a magzatot védenék, de még a meg született csecsemőt is megölnnék. Az abortusz legális voltával érvelnek, hogy ha a magzat beteg, vagy ha túl nagy teher a szülőknek, vagy csak egyszerűen nem akarják a gyereket, akkor lehetséges az abortusz.
Felhasználva pedig az abortusz ellenesek érvelését, miszerint a magzat is élőlény és igy nincs nagy különbség a közt, hogy bent van-e még az anyában vagy kint, nem azt a következtetést vonták le, hogy védeni kellene a magzatot, hanem megfordítva, hogy a meg született csecsemő is megölhető. Az úgynevezett új bioetika égisze alatt terjednek a hasonló szörnyűségek.
“Ha a születés után olyan körülmények lépnek fel, amelyek az abortuszt szükségessé teszik, az úgynevezett születés utáni abortusznak megengedhetőnek kell lennie… Javasoljuk, hogy ezt az eljárást születés utáni abortusznak nevezzék, és nem gyermekgyiIk0sságnak, mert ez kiemeli, hogy a megölt személy helyzete hasonló egy magzatéhoz… sokkal inkább, mint egy gyermekéhez
Ezért azt javasoljuk, hogy egy újszülött megölésének etikailag elfogadhatónak kell lennie minden olyan helyzetben, amikor az abortusz is az lenne. Ilyen körülmények például ha az újszülöttnek megvan a lehetősége a (legalább) elfogadható életre, de a család jólétét veszélybe sodorja.”
A fenti szavak Alberto Giubilini és Francesca Minerva filozófusoktól, az Oxford Martin School és a ghenti egyetem etikai-jogi kutatóitól származnak, és a Journal of Medical Ethics című folyóiratban jelentek meg.
Kommentár, úgy hisszük, bővebb nem szükséges. Először el sem hittem a hírt, de rá kerestem. Az alábbi linken elolvasható a cikk. Igaz, hogy mindez 2011-ben jelent meg, de ez mit sem von le abból, hogy mire képes a vadliberális világ.
Egy 2015-ös tüntetésen pedig egy baloldali aktivista nő beszélt arról megölheti a gyerekét
További hasonló esetekről olvasni, az alábbi cikkben: New bioetik
0 Megjegyzések